ładowanie...
pl ↓
22.01 28oC

Zdrowie i Witalność

Przez cały Rok

Zadbaj z nami o swoje

Zdrowie i Witalność

Przez cały rok

HAPPY HOURS!

ZADZWOŃ DZIŚ DO GODZINY 17:00
I OTRZYMAJ 5% RABATU!

DZIKA ŚRODA!

ZADZWOŃ TERAZ I ZAREZERWUJ SWÓJ POBYT
W KOŁOBRZEGU Z 5% RABATEM!

Regulamin Obiektu - Doris Spa & Wellness w Kołobrzegu

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku bądź całej należności za pobyt w Obiekcie. Dokonując tych czynności, Gość potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego warunki.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Doris SPA.
  3. Regulamin dostępny jest w holu głównym Obiektu, w Recepcji oraz na stronie internetowej www.dorisspa.pl.
§2 DOBA POBYTU
  1. Pokój w Doris SPA wynajmowany jest na doby.
  2. Doba w pokojach trwa od godz. 16:00 w dniu przyjazdu do godz. 11:00 dnia następnego. W przypadku braku określenia czasu pobytu przy najmowaniu pokoju, przyjmuje się, że został on wynajęty na jedną dobę.
  3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia należy zgłosić w Recepcji do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Obiekt uwzględni takie życzenie w miarę dostępności miejsc.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.
  5. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11:00 traktowane jest jako przedłużenie pobytu. W takim przypadku Recepcja naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  6. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres pobytu, za który uiścił opłatę.
  7. Informacji na temat opłat za przedłużenie doby udziela Recepcja. Opłaty te wynoszą:
    • przedłużenie do godz. 14:00 – 100 PLN,
    • przedłużenie do godz. 18:00 – 200 PLN,
    • przedłużenie po godz. 18:00 – pełna opłata za dobę.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
  1. Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem podczas zameldowania. Odmowa okazania dokumentu uniemożliwia zameldowanie.
  2. Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz składa podpis na karcie meldunkowej. Pozostałe dane meldunkowe mogą zostać uzupełnione przez pracownika Recepcji na życzenie Gościa.
  3. Zmotoryzowani Goście są zobowiązani podać numer rejestracyjny pojazdu podczas zameldowania, niezależnie od miejsca parkowania pojazdu.
  4. Parkowanie na terenie Obiektu jest płatne – 30 PLN za dobę.
  5. Za zgodą Obiektu można przechowywać rowery za opłatą 20 PLN/rower za dobę.
  6. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub kradzież pojazdów Gości ani rzeczy w nich znajdujących się, dokonanych przez osoby trzecie (art. 846 §4 Kodeksu Cywilnego).
  7. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który wykazuje nieuprzejme lub agresywne zachowanie, znajduje się w stanie nietrzeźwości albo podczas wcześniejszego pobytu rażąco naruszył postanowienia Regulaminu (np. wyrządził szkody, zakłócił porządek lub w inny sposób uniemożliwił spokojny pobyt innych Gości).
§4 WARUNKI REZERWACJI
  1. Rezerwacja jest gwarantowana po wpłacie zadatku w wysokości minimum 30% wartości pobytu. Brak wpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji.
  2. Rezerwacje niegwarantowane ważne są do godz. 18:00 w dniu przyjazdu. Po tym czasie, w przypadku nieprzybycia Gościa, rezerwacja zostanie anulowana. W przypadku późniejszego przyjazdu należy poinformować Recepcję do godz. 14:00 w dniu przyjazdu.
  3. Rezerwacje niegwarantowane przyjmowane są jedynie na dzień przed planowanym przyjazdem i mogą dotyczyć maksymalnie jednego pokoju. Ich anulowanie po godz. 18:00 w dniu przyjazdu skutkuje naliczeniem opłaty za jedną dobę.
  4. Gość może zmienić termin rezerwacji bezpłatnie, pod warunkiem zgłoszenia zmiany co najmniej 7 dni przed pierwotnym terminem (jeżeli nie dotyczy on dni świątecznych lub długich weekendów wolnych od pracy).
  5. Doris SPA zastrzega sobie prawo do odmowy zmiany terminu rezerwacji w przypadku braku dostępnych miejsc lub innych okoliczności uniemożliwiających realizację zmiany. W razie rezygnacji z pobytu z tego powodu zadatek nie podlega zwrotowi.
§5 POBYT
  1. Opłaty za pobyt oraz opłaty dodatkowe, w tym opłatę uzdrowiskową, należy uiścić w momencie zakwaterowania lub do 2 godzin od zameldowania.
  2. W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub opóźnienia przyjazdu, Obiekt nie zwraca opłat za niewykorzystane usługi.
  3. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju Gościa od godz. 9:00 do 22:00. Przebywanie po godzinie 22:00 skutkuje naliczeniem opłaty za dokwaterowanie zgodnie z cennikiem.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej w wysokości należności za cały pobyt oraz dodatkowo 200 PLN na dodatkowe usługi.
  5. W przypadku zgubienia lub zniszczenia klucza Gość pokrywa koszt wymiany zamka, a w przypadku karty – 30 zł.
  6. Na życzenie Gościa możliwa jest zmiana pokoju za dodatkową opłatą w wysokości 200 zł, która obejmuje sprzątanie opuszczanego pokoju oraz przygotowanie nowego.
§6 USŁUGI DODATKOWE
  1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłoszenie uwag w Recepcji, co umożliwi pracownikom odpowiednią reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
  2. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
    • warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
    • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
    • profesjonalną i uprzejmą obsługę we wszystkich obszarach świadczonych usług,
    • sprzątanie pokoju oraz wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa; w jego obecności jedynie wtedy, gdy wyrazi on taką wolę,
    • wymianę pościeli raz na każde 7 dni pobytu.
  3. Dodatkowo, na życzenie Gościa, Obiekt nieodpłatnie świadczy następujące usługi:
    • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
    • budzenie o wyznaczonej godzinie,
    • przechowanie bagażu Gościa w razie wcześniejszego przybycia do momentu przygotowania pokoju,
    • zamawianie taksówek.
  4. Goście mogą nieodpłatnie korzystać z kompleksu basenów i saun w godzinach ich otwarcia.
  5. Dla Gości korzystających z pobytów zdrowotnych dostępna jest sala fitness z możliwością konsultacji ćwiczeń z instruktorem (od poniedziałku do piątku).
    • Zajęcia wspólne z instruktorem (poranny rozruch i aqua aerobic) prowadzone są dla grup liczących powyżej 8 osób.
    • W przypadku mniejszej liczby chętnych ćwiczenia odbywają się samodzielnie, we własnym zakresie.
  6. Wszelkie dodatkowe komplety pościeli oraz ręczników (również dla dodatkowej, trzeciej osoby) dostarczane są w miarę możliwości nie później niż do godziny 21:00.
  7. Do dyspozycji Gości przebywających w Obiekcie z dziećmi pozostają: łóżeczko, wanienka i przewijak (po wcześniejszej rezerwacji). Opłata za skorzystanie z nich jest zawarta w Cenniku.
§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
  1. Odpowiedzialność Obiektu za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do Obiektu regulują przepisy art. 846–849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność Obiektu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu w Recepcji.
  2. Gość powinien niezwłocznie zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody, gdy tylko ją zauważy.
  3. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie wtedy, gdy przedmioty te zostaną oddane na przechowanie do depozytu.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniędzy, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, przekraczających możliwości przechowania w depozycie.
  5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu należącego do Gościa, ani za przedmioty w nim pozostawione czy żywe zwierzęta – niezależnie od tego, czy pojazd został zaparkowany na terenie Obiektu, czy na parkingu przed frontem Obiektu.
  6. Lista kanałów telewizyjnych jest dostępna w Recepcji. Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany i dowolnej konfiguracji programów telewizyjnych oraz radiowych.
§8 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
  1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju zostaną odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  2. W przypadku braku takiej dyspozycji Obiekt przechowa powyższe przedmioty przez okres trzech miesięcy. Ze względu na swoją specyfikę artykuły spożywcze przechowywane są maksymalnie przez 24 godziny.
§9 CISZA NOCNA
  1. W Obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00 dnia następnego.
  2. W godzinach ciszy nocnej Goście oraz inne osoby korzystające z usług Obiektu są zobowiązane do zachowania, które w żaden sposób nie zakłóca spokoju innych osób.
  3. W przypadku, gdy mimo próśb Gość nadal zakłóca spokój innych osób, może zostać zobowiązany do pokrycia kosztów pobytu Gości, którym zakłócił wypoczynek.
§10 REKLAMACJE
  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
  2. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej w Recepcji Doris SPA podczas trwania pobytu, pod rygorem nieważności.
  3. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
  4. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§11 POBYT ZWIERZĄT
  1. Za dodatkową opłatą Obiekt akceptuje zwierzęta w wybranych pokojach. Jeśli brak jest dostępnych pokoi przeznaczonych dla zwierząt, przyjęcie zwierzęcia jest niemożliwe.
  2. Zgodę na pobyt zwierzęcia w Obiekcie wydaje Recepcja po wcześniejszym ustaleniu szczegółów dotyczących m.in. rasy i zachowania zwierzęcia.
  3. Koszt pobytu zwierzęcia wynosi 150 zł/dobę w przypadku małego zwierzęcia (do 15 kg).
  4. W Obiekcie mogą przebywać jedynie zwierzęta domowe (psy, koty), z wyłączeniem psów uznawanych za groźne lub agresywne (m.in. rasy: Pitbull, Rottweiler, Doberman, Amstaff, Buldog itp.).
  5. Do Obiektu przyjmowane są wyłącznie zwierzęta zdrowe, posiadające aktualne szczepienia.
  6. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi i w kagańcu na terenie Obiektu oraz do natychmiastowego usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
  7. Wszelkie szkody w mieniu Obiektu lub innych Gości, jak również zabrudzenia wymagające dodatkowej pracy personelu, spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Obiektu, a ich kosztami zostaną obciążeni właściciele.
  8. Zwierzęta powinny przebywać wyłącznie w wyznaczonych pokojach. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, zawsze pod opieką właściciela lub osoby upoważnionej.
  9. Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych oraz innych ogólnodostępnych miejsc (m.in. Centrum SPA, Sala Zabaw) na terenie Doris SPA.
  10. Jeżeli pościel, kapa lub inne elementy wyposażenia w pokoju, w którym przebywa zwierzę, zostaną zabrudzone (np. sierścią, błotem) lub uszkodzone, właściciel jest zobowiązany do ich odkupienia zgodnie z Cennikiem stanowiącym załącznik do niniejszego Regulaminu.
  11. Właściciele są odpowiedzialni za zachowanie ciszy przez swoje zwierzęta i niezakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się skarg ze strony Gości lub Personelu, Obiekt zastrzega sobie prawo do zażądania usunięcia zwierzęcia na koszt właściciela.
  12. Wszystkie szkody w mieniu Doris SPA lub mieniu innych Gości, spowodowane przez zwierzęta, będą wyceniane przez Dyrekcję Obiektu, a ich kosztami zostaną obciążeni właściciele.
§12 ZAKAZ PALENIA
  1. Na terenie Obiektu – w tym w pokojach, na balkonach i tarasach – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529). Wyjątek stanowią wyznaczone miejsca na terenie Doris SPA (np. taras przy kawiarni, przed wejściem głównym do Obiektu).
  2. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju jest równoznaczne z wyrażeniem przez Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1100 zł.
  3. Za nieprzestrzeganie zakazu palenia na terenie Obiektu, poza sytuacją z ust. 2, Recepcja obciąży Gości karą w wysokości 300 zł netto, która zostanie doliczona do rachunku za pobyt.
§13 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
  1. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabrania się używania w pokojach i innych pomieszczeniach grzałek oraz urządzeń elektrycznych, które nie stanowią wyposażenia tych pomieszczeń (wyjątek stanowią ładowarki i zasilacze urządzeń RTV lub komputerowych). W przypadku naruszenia tego zakazu Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku takiego działania.
  2. W pokojach Obiektu nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.
§14 POSTANOWIENIA DODATKOWE
  1. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych przez Doris SPA Sp. J. z siedzibą w Kołobrzegu (ul. Jana Kasprowicza 22, 78-100 Kołobrzeg) w celu realizacji pobytu Gościa oraz korzystania przez niego z pozostałych usług świadczonych przez Obiekt. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  2. Zakazuje się prowadzenia w Obiekcie akwizycji, sprzedaży obnośnej, a także wszelkiej działalności hazardowej.
  3. W przypadku rażącego naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub powszechnie obowiązujących zasad współżycia społecznego, Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do:
    • niezwłocznego zastosowania się do żądań Personelu i Recepcji,
    • uregulowania ewentualnych zaległych należności,
    • pokrycia kosztów ewentualnych zniszczeń,
    • opuszczenia terenu Obiektu.
  4. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, które nie narusza ich funkcjonalności ani bezpieczeństwa użytkowania, Gościom nie wolno wprowadzać w pokojach żadnych zmian.
  5. Obiekt zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zakresie planu pobytu, godzin wydawania posiłków, a także dopłat do usług dodatkowych oraz dostępnych atrakcji. Prawo do zmian dotyczy również Gości posiadających rezerwację gwarantowaną i Gości aktualnie przebywających w Obiekcie.
  6. Obsługa Doris SPA będzie niezmiernie wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego Regulaminu, którego celem jest zapewnienie komfortu oraz bezpieczeństwa wszystkim naszym Gościom.
§15 Obowiązek meldunkowy i ochrona małoletnich
  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. 2022 poz. 1191 z późn. zm.) w zakresie obowiązku meldunkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16 listopada 2011 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. 2011 nr 259 poz. 1553), personel hotelu jest zobowiązany do rejestrowania tożsamości wszystkich gości, w tym małoletnich.
  2. Mając na uwadze przepisy Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego z dnia 25 lutego 1964 r. (Dz.U. 2020 poz. 1359 z późn. zm.), hotel jest zobowiązany do identyfikacji dziecka oraz ustalenia jego relacji z osobą dorosłą, pod której opieką się ono znajduje. Ma to na celu zapewnienie należytej opieki oraz bezpieczeństwa małoletnim gościom, zgodnie z zasadami ochrony dzieci przewidzianymi w prawie krajowym i międzynarodowym.
  3. W związku z powyższym, personel hotelu może żądać przy meldunku małoletnich dodatkowych dokumentów, takich jak:
    • dowód tożsamości (lub inny dokument potwierdzający wiek),
    • pisemna zgoda opiekunów prawnych (w przypadkach, gdy wymaga tego sytuacja).
  4. W przypadku małoletnich podróżujących bez opiekunów, hotel – kierując się przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz koniecznością dochowania standardów bezpieczeństwa – może wymagać:
    • oficjalnego dokumentu potwierdzającego wyraźną zgodę opiekunów prawnych na pobyt dziecka w obiekcie,
    • kontaktu telefonicznego z opiekunem prawnym, w celu potwierdzenia, że pobyt dziecka odbywa się za jego wiedzą i zgodą.
  5. W razie braku możliwości uzyskania wymaganej zgody lub potwierdzenia od opiekunów prawnych, hotel może odmówić przyjęcia małoletniego, kierując się obowiązującymi przepisami (w tym Kodeksem rodzinnym i opiekuńczym oraz ustawą o ewidencji ludności) oraz ogólnymi zasadami ochrony małoletnich.

Obsługa Doris SPA będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu komfortu i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

DORIS SPA & WELLNESS

ul. Jana Kasprowicza 22

78-100 Kołobrzeg

tel. +48 94 352 33 72

tel. +48 453 555 478