Regulamin rezerwacji
REZERWACJA I MELDUNEK
- Najmujący pokój Gość zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- W karcie meldunkowej Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz składa podpis. Na życzenie Gościa Recepcjonista ma obowiązek pozostałe dane meldunkowe wpisać samodzielnie z dokumentu tożsamości.
- Ze względów bezpieczeństwa Wszyscy zmotoryzowani Goście zobowiązani są podczas zameldowania do podania numeru rejestracyjnego pojazdu. Niezależnie od tego, czy pojazd został zaparkowany na terenie Obiektu czy poza.
- Parkowanie samochodu na terenie Obiektu jest płatne w kwocie 30 PLN za dobę.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub kradzież samochodu Gościa jak i rzeczy się w nim znajdujących, dokonanych przez osoby trzecie (art. 846 par 4 Kodeksu Cywilnego).
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa; niegrzecznego, agresywnego, znajdującego się w stanie nietrzeźwości lub, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin. Wyrządził szkodę na mieniu Obiektu lub Gości albo na szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Obiektu.
WARUNKI REZERWACJI
- Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości min. 30% wartości pobytu. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
- Rezerwacja niegwarantowana zachowuje ważność do godziny 18.00 w dniu przyjazdu. Po godzinie 18.00 w przypadku nieprzybycia do Obiektu rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. W przypadku zamiaru późniejszego przybycia do Obiektu prosimy o powiadomienie Recepcji co najmniej do godz. 14.00.
- Dokonanie rezerwacji niegwarantowanej jest przyjmowane tylko dzień przed przyjazdem i nie wymaga wpłacenia zadatku. Anulowanie przez Obiekt takiej rezerwacji po godzinie 18-ej w planowanym dniu przyjazdu uprawnia Obiekt do naliczenia kary umownej w wysokości opłaty za 1 dobę pobytu. Rezerwacja taka może być przyjęta tylko na jeden pokój.
- Klient ma prawo do bezkosztowej zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana, co najmniej na 7 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji. Dopuszczalna jest możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: daty pobytu lub liczby osób, wg ofert i cen obowiązujących w nowo wybranym terminie.
- Doris SPA zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe. W przypadku rezygnacji z pobytu z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian Rezerwującemu nie przysługuje zwrot zadatku.